Termékek Menü

Szállítás

Konyhacikk.hu

Kiszállítás



Csomagjaink kiszállítása külső partner segítségével történik. A küldemények kézbesítését a Trans-O-Flex (TOF) végzi. A szállítási díj kosárnál kerül felszámításra.

Kiszállítás ideje

  • munkanapokon 13 óráig leadott rendelések esetén a következő munkanapon 8-17 óra között
  • fentiektől eltérő rendelési idő esetén a következő munkanapot (csomagfelvétel) követő munkanapon 8-17 óra között


Kiszállítás díja

  • 1-11.990 Ft kosárérték között bruttó 990 Ft
  • 11.991 Ft kosárérték felett 0 Ft, vagyis INGYENES

 


Szállítási díj tartalmazza

  • a csomagolást
  • a háztól házig (feladótól címzettig) terjedő teljes viteldíjat


TOF

  • a rendelt terméket partnerünk, a Trans-O-Flex (TOF) futárszolgálat szállítja ki
  • a csomagfeladástól számított egy munkanapon belül kézbesítik
  • feladáskor az e-mail címedre elküldünk minden fontos információt, beleértve a csomagszámot is
  • a csomag pillanatnyi helyzetét ellenőrizheted a Trans-o-flex online rendszerében http://www.tofonline.hu/tofTrack/
  • amennyi rendelés leadásakor mobil telefonszámot adtál meg, úgy TOF a kézbesítés reggelén SMS értesítést küld a kiszállításról, amelyben a kézbesítő futár telefonszámát is megtalálod, aki pontosabb információt adhat a kiszállítás időpontjáról. Érdemes felhívnod!
  • ha a futár nem ér el a megadott címen, a csomag a TOF depójába kerül, és következő munkanapon ismét megkísérlik a kiszállítást
  • rendelésed a kézbesítő futárnak kell kifizetned készpénzben, ha az utánvéttel fizetési módot választottál
  • rendelésed átutalással kell kifizetned, ha átutalásos fizetési módot választottál
  • rendelésed a rendelési fázisban, bankkártyával kell kifizetned, ha bankkártyás fizetési módot választottál

FONTOS!
  • Ne mulaszd el a kézbesített csomagot még a futár jelentétében alaposan leellenőrizni! Ha bármilyen mechanikus sérülést észlelsz, ne vedd át! Ha a csomag mozgatásakor törést feltételezel, ne vedd át! Ha van rá lehetőséged, a futár előtt bontsd ki a csomagot! Ha sérült, tagadd meg az átvételt, és kérj a futártól kárfelvételi jegyzőkönyvet!
  • Megköszönjük azt, ha webáruházunk felé írásban vagy telefonon jelzed ezt az eseményt.
  • Ha később veszed csak észre a sérülést, TOF a reklamációt már nem fogadja el!
  • A szállítás közben történt sérülésért nem vállalunk felelősséget


Kérlek, átvételkor ellenőrizd kívülről a csomagot, hogy nincs-e sérülve. Abban az esetben, ha bármilyen kétséged merülne fel, tagadd meg a csomag átvételét, és lépj kapcsolatba velünk! Amennyiben az átvétel után veszed észre a sérülést vagy a csomag hiányosságát, sajnos akkor már nem tudunk neked segíteni a reklamációban.

 

 

 

Tartalomhoz tartozó címkék: Információ
Info banner

Ügyfélszolgálat

 

Figyelmeztető szöveg terméklapon

Tájékoztatjuk Kedves Vásárlóinkat, hogy a 2018. december 18-án reggel 9 óráig beérkezett rendeléseket tudjuk teljesíteni karácsony előtt. Az ezt követően érkezett rendelések feldolgozása 2018. december 27-én kezdődik.

A megnövekedett forgalom miatt kisebb késések várhatók a rendelések feldolgozásában, ezért szíves türelmüket kérjük!

Gyártók