Termékek Menü

Vásárlási információk (röviden)

A termék kiválasztása

A Vásárlónak lehetősége van választani és rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheted annak bővebb ismertetőjét, paramétereit és árát. A termékek adatlapján megjelenített képek egyes esetekben eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek.

Vásárlási szándékod esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezed. A „Kosár” gombjára kattintva megtekintheted a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget is. Leellenőrizheted rendelésed helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre. A kosárba rakott termékek mennyiségét igény szerint módosíthatod, javíthatod. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Webáruházunkban a minimális rendelési összeg bruttó 990 Ft.

 

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy szeretnéd megvásárolni őket, akkor kattints a „Tovább a pénztárhoz" gombra. Ezek után lehetőséged van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretnél-e belépni, új vásárlóként akarsz regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül szeretnél vásárolni.

Ha korábban már vásároltál áruházunkban, lépj be a korábbi regisztráció során megadott e-mail címeddel és jelszavaddal. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataid, melyeket rendszerünk eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén add meg a számlázási és szállítási adataidat.

Kérjük, számlázási és szállítási adataidat minden esetben pontosan add meg, kiemelten ügyelve a nevedre, telefonszámodra és a szállítási címedre és e-mail címedre.

Minta:

  • Telefonszám: +36 20/30/70 123-4567
  • Cím: 1111 Budapest, Minta utca 1.
  • E-mail: minta@minta.hu

A következő lépésben válaszd ki a szállítási, valamint fizetési módot. Ha egyetértesz a kosár tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez válaszd a „Megrendelés” gombot.

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged.

 

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, melyek a webáruházban a termékek mellett találhatóak. Az árak bruttó árak, a Magyarországon aktuálisan érvényes ÁFÁ-t (27%) tartalmazzák. A termékek ára a szállítási költséget nem tartalmazza. A szállítási költség a kosár összesítésénél, a pénztári folyamatban a megrendelés véglegesítése előtt, valamint az Általános Szerződési Feltételekben is megtalálható.

 

Rendelések feldolgozása és visszaigazolása

A rendelések feldolgozása webáruházunkban egy munkanapon belül megtörténik, melyről minden esetben visszajelzést küldünk Neked e-mailben. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről, illetve a küldemény elkészítését követően egyet a várható átvételi/szállítási időpontról. Kiszállítás esetén ez a levél tartalmazza a csomagszámot, melyet pár órán belül online követhetsz a futárszolgálat weboldalán. Telefonos egyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot, vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

 

A szállítástól való elállás

Ha a szerződésben vállalt kötelezettségeinket azért nem tudjuk teljesíteni, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésünkre, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módunkban nyújtani, erről minden esetben tájékoztatni fogunk.

A webáruházban csak 18. életévüket betöltött személyek vásárolhatnak. A megrendelés során az Általános Szerződési Feltételek és a Vásárlási feltételek elfogadásával nyilatkozol arról, hogy a fent jelzett szabálynak megfelelsz.

 

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában tudjuk visszavenni! A visszaküldéssel kapcsolatban felmerülő összes költség, minden esetben a vásárlót terheli. Terméket csak a kiállított (és visszaküldött) számla ellenében tudunk visszavenni/kicserélni.

 

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A vásárlást követően a szerződéstől 14 (tizennégy) napon belül indoklás nélkül elállhatsz. Webáruházunk a rendelés teljesítésének megkezdéséig (csomag futárcéghez kerüléséig) megadja a lehetőséget a rendelésed visszavonására, melyet e-mailben, vagy kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül tehetsz meg.

A megrendelés utólagos módosítására is csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor: info [kukac] konyhacikk [pont] hu címen.

Az elállási joggal kapcsolatban bővebb információkat az Általános Szerződési Feltételek 7. pontjában olvashatsz. Általános Szerződési Feltételünk összhangban van a Magyar és Európai Uniós jogszabályokkal.

A hivatkozott jogszabályok alapján a fogyasztói körbe nem tartoznak bele a gazdasági társaságok és más jogi személyek, vagyis ha valaki cég nevében eljárva vásárol interneten, nem illeti meg az elállás joga.

Parfümök esetében az elállási jog csak bontatlan (fóliás) termékek esetében érvényesíthető. A már felbontott termékeket higiéniai okokból sajnos nem áll módunkban visszavenni.

Elállási szándékodat kérjük e-mailben jelezd Ügyfélszolgálatunk felé, telefonon sajnos nem áll módunkban fogadni ezen bejelentéseket.

Amennyiben a vásárlástól való elállás mellett döntesz, az elállás napjától számított 14 (tizennégy) napon belül köteles vagy a terméket visszaküldeni a webáruháznak. A visszaküldéssel kapcsolatban felmerülő összes költség minden esetben téged terhel.

Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben elállást követően a termékek összértéke nem éri el az ingyenes szállítási határt, úgy a visszaküldött termék vételárából levonásra kerül a szállítási díj.
A vásárló kérésére történő termékcsere esetén a mindenkori szállítási díj kerül felszámításra.

 

Jótállás/ Szavatosság

A termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkező kárát webáruházunk nem köteles megtéríteni. A rendelt termék sérülésének igazolására csak a futárszolgálat képviselőjének kárjegyzőkönyve hivatott. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek (kárjegyzőkönyv) kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról is.

 

Reklamáció

Bejelentésedet írásban, e-mailben vagy kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül tudjuk fogadni. A beérkezett leveleket munkatársaink a lehető legrövidebb időn belül írásban megválaszolják.

Info banner

Ügyfélszolgálat

 

Figyelmeztető szöveg terméklapon

Tájékoztatjuk Kedves Vásárlóinkat, hogy a 2018. december 18-án reggel 9 óráig beérkezett rendeléseket tudjuk teljesíteni karácsony előtt. Az ezt követően érkezett rendelések feldolgozása 2018. december 27-én kezdődik.

A megnövekedett forgalom miatt kisebb késések várhatók a rendelések feldolgozásában, ezért szíves türelmüket kérjük!

Gyártók